Alimente pentru o toamna sanatoasa

10 nov.


Alimentele cu nuante de portocaliu si rosu, au o cantitate mai mare de vitamina A si C, generatori de antioxidanti esentiali pentru dezvoltarea si mentinerea celulelor.
Dovleacul, morcovul, rosiile, rodiile, mandarinele si portocalele sunt cateva dintre acestea.
Cele cu frunze si culoare verde, ca spanacul, varza, salata verde, fasolea verde, para, marul, dovlecelul, anghinarea, pot aporta alte vitamine si fibre necesare reglarii tranzitului nostru intestinal.
Si in cele din urma, legumele de culoare alba, aporta mari cantitati de energie. Conopida, ceapa si usturoiul, ar fi printre acestea.
Legumele uscate sunt o alta sursa de energie: naut, lintie, orez.
Introduce aportul de proteine necesar pentru a echilibra dieta ta: pui, curcan, oua.
Grupul lactatelor da organismului in mare parte proteine, si mai ales calciu, fundamental pentru a intari oasele si pentru a preveni bolile osoase.
Fructele uscate, sursa excelenta de vitamina E si antioxidanti. Mare atentie insa, pentru ca acestea au numeroase calorii, o portie de 30g pe zi e suficient.
Poti include de asemenea cereale si semintele.
Tine la distanta gripa cu miere si laptisor de matca.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: