Alimentatia de primavara

18 apr.

Alimente-care-ne-dau-energie-primăvara-4
Doctorul nutritionist Gheorghe Mencinicopschi ne recomanda in acest sezon sa diminuam consumul de carne.
Sa ne aprovizionam cu fructe si legume de sezon.
Ceapa verde, sparanghel, morcov, mazare, praz, ridichie, broccoli, salata verde si ardei.
Sa ne condimentam farfuriile cu papadie, patrunjel, salvie sau cimbrisor.
Sa apelam la peste – pastrav sau ton, miel si iepure.
Din fructe sa alegem ciresele, capsunele sau coacazele.
Uleiul de masline, graul si migdalele trebuie sa fie nelipsite din dieta noastra.

[Si noi ce mai mancam – Gheorghe Mencinicopschi]

Reclame

2 răspunsuri to “Alimentatia de primavara”

  1. chirico77 23 aprilie 2013 la 14:02 #

    Mencinicopschi nu este doctor nutritionist ci biolog si biochimist, care si -a dat doctoratul.Ceea ce este altceva.Despre nutritie exista un site pe [Harvard .edu],acum nu stiu exact linkul,dar este mult mai complet .
    Atentie la aceste sfaturi,nu toate sfaturile se potrivesc la toata lumea.De ex soia,careia i se face atata publicitatea, contine cam 33% grasimi!Mai mult decat carnea de porc.

    • iuliaersilia 24 aprilie 2013 la 17:15 #

      Imi pare rau de greselile facute! Multumesc pentru informatii!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: