Semințele de chia

5 mai


Semințele Chia conțin o cantitate uriașă de nutrienți cu foarte puține calorii.
Semintele de chia sunt pline de antioxidanti.

Aproape toti carbohidratii din semintele de chia sunt fibre.

Semintele de chia au un procent ridicat de proteine de calitate.

Datorita continutului ridicat de fibre si proteine, semintele de chia ar trebui sa te ajute sa slabesti.

Semintele de chia au un continut ridicat de acizi grasi Omega-3.

Semintele de chia iti pot imbunatatii indicatorii sangelui, care ar trebui sa scada riscul bolilor de inima.

Semintele de chia au un procent ridicat de nutrienti importanti pentru oase.

Semintele de chia pot aduce imbunatatiri majore in cazul Diabetului de tip 2.

Semintele de chia pot imbunatati performanta exercitiilor fizice la fel de mult ca si bauturile sportive.

Semintele de chia pot fi incorporate usor in dieta, prin smoothie-uri, iaurt, lapte vegetal.

sursa: wikipedia

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: